از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛
اولین برنامه از سلسله جنگ های ادبی تابستانه با عنوان «قزوین در گذر ادب و هنر» از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 28 July 2018

به گزارش تابناک قزوین، اولین برنامه از سلسله جنگ های ادبی تابستانه با عنوان «قزوین در گذر ادب و هنر» جمعه شب از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در بوستان ملت برگزار شد.

مهدیه قافله باشی، رئیس کمسیون فرهنگی، ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: جنگ ادبی تابستانه «قزوین در گذر ادب و هنر» با هدف ایجاد شادی و نشاط شهروندان برگزار شده است تا خانواده ها اوقات مفرحی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

وی افزود: مدیریت شهری قزوین پذیرای نقاط نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان جهت هر چه پربارتر برگزار کردن برنامه ها استقبال می کند.

قافله باشی با بیان اینکه فرهنگ و هنر در سبد خانواده ها اندک است، اظهار کرد: در همین راستا مدیریت شهری قزوین برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را تا پایان سال پیش بینی کرده است که امیدواریم شهروندان با مشارکت بالای خود مدیران را جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ها یاری کنند.

شاهنامه خوانی، نقالی با موضوع ادبیات کهن، اجرای زنده برنامه دوبله، اجرای برنامه زنده رادیو، اجرای موسیقی و ... از جمله برنامه های این جنگ ادبی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار