فرمانده انتظامی استان، تکریم ارباب رجوع و حفظ امنیت جامعه را 2 راهبرد اصلی پلیس برشمرد و گفت: همه تلاش نیروی انتظامی جلب رضایت مردم و رفع مشکلات آنهاست.
کد خبر: ۶۳۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 18 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در حاشیه دیدار هفتگی با مردم اظهار داشت: تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس در راستای برقراری و حفظ امنیت موجود است.

وی ادامه داد: حفظ امنیت از برقراری آن دشوارتر است به همین خاطر نیروی انتظامی به صورت شبانه روز تلاش می کند تا این کار مهم و دشوار را به خوبی انجام دهد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: خلافکاران و مجرمان همواره تلاش می کنند به شیوه های مختلف به اهداف خود دست یابند و در این بین تنها هوشیاری و تیزبینی ماموران پلیس است که می تواند دشمنان را از دستیابی به اهدافشان بازدارد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به هجمه های وارد شده علیه پرسنل خدوم و در عین حال مظلوم نیروی انتظامی نیز اشاره و اظهار کرد: رسانه های خارجی با همراهی برخی فریب خوردگان داخلی و عده ای افراد مقرض، تلاش می کنند تلاش های پلیس برای برقراری امنیت یا برخورد با مجرمان را یا وارونه جلوه دهند و یا آن را کمرنگ کنند.

وی گفت: آنچه که برای نیروی انتظامی مهم است رضایت مردم و شهروندان از اقدامات پلیس است که خوشبختانه این رضایتمندی هم اکنون در سطحی بسیار عالی وجود دارد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: پلیس همواره خود را خدمتگذار مردم دانسته و تلاش می کند تا جامعه ای امن برای مردم ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: کارکنان و پرسنل انتظامی استان نیز در تبعیت از سیاست های کلی ناجا آماده خدمتگذاری به مردم و تلاش مضاعف برای حل مشکلات ان ها هستند و خوشبختانه عموم شهروندان کرمانشاهی نیز از مجموعه اقدامات صورت گرفته رضایت خوبی دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار