مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: ۱۶۰۰ دانشجو در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 15 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، قاسم امجدیان اظهار داشت: این دانشجویان در قالب 21 گروه جهادی خواهر و برادر ساماندهی شده‌اند و به اردوهای تابستانی درون استان اعزام می‌شوند و این گروه‌ها در مدت حضور خود در مناطق محروم به اجرای طرح‌های آب‌رسانی و عمرانی شاملساخت خانه عالم، ساخت مسجد، مدرسه و غیره اقدام می‌کنند.

امجدیان افزود: گروه‌های جهادی دانشجویان بسیجی کرمانشاه از ابتدای تابستان و تا ابتدای مهر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام می‌شوند و برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی، اعتقادی، امدادی و بهداشتی را برای مردم این مناطق ارائه کرده‌اند.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: دستاوردهای با ارزش همیشه با تلاش و زحمت زیاد حاصل می‌شود و حرکت‌های جهادی که دانشجویان طلایه‌دار آن هستند بهترین نمونه خدمت خالصانه به مردم است و اردوهای جهادی از چندین جهت با اهمیت است و قرآن کریم برای کسانی که هجرت می‌کنند و برای خدا جهاد می‌کنند ارزش بسیاری قائل شده است.

امجدیان خاطرنشان کرد: حرکت دانشجویان بسیجی که در ایام تعطیلات تابستان ترجیح می‌دهند در مناطق محروم با شرایط بسیار سخت و هوای گرم حضور یابند و به مردم خدمت‌رسانی کنند یک حرکت ارزشمندی جهادی است که ‌بر دانشجویان در جهت آشنا شدن با وضعیت زندگی مردم و آماده شدن برای ارائه خدمت بهتر در آینده و بر مردم و جوانان آن مناطق نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به انواع خدمات قابل‌ ارائه در اردوهای جهادی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در چند روز اقامت خود در مناطق محروم، خدمات مختلفی در زمینه‌های گوناگون مانند حوزه‌های عمرانی، مذهبی، دینی، اعتقادی، تفریحی، ورزشی، مشاوره و فرهنگی و نیز خدمات بهداشتی را به مردم مناطق محروم استان کرمانشاه و شهرستان‌های آن ارائه می‌دهند.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه بیان کرد: کار برای خدا لذت خاصی دارد و خستگی ندارد و این تلاش خالصانه در نزد خداوند محفوظ و پاداش آن قابل شماره نیست که با جدیت باید تلاش کرد و به محرومان خدمت‌رسانی کرد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار