مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مصرف برق در استان کرمانشاه طی تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۳۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 15 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیمراد مرادی‌‌مجد ، اظهار داشت: مصرف برق در استان کرمانشاه طی تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است و این در طول چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت برق به منظور مدیریت شبکه خاموشی‌هایی را در نظر گرفته است عنوان کرد: برنامه تنظیم شده دو ساعت است اما در برخی مواقع به‌ویژه در زمان پیک مصرف همزمان با اعمال خاموشی شبکه دچار آسیب می‌شود و بعد از وصل برق بخشی از مشترکان هنوز دچار قطعی برق باشند.

مرادی‌مجد گفت: برنامه‌های خاموشی برق از شنبه تا چهارشنبه هر هفته در بازه‌های زمانی دو ساعته از ساعت 12 ظهر تا 18 عصر برای مشترکان کرمانشاهی اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: در برنامه خاموشی‌های برق سعی شده مراکز حساس از جمله ایستگاه‌های پمپاژ آب، بیمارستان‌ها و سایر مراکز حساس که نیاز ویژه به برق دارند مورد توجه قرار گیرند.

مرادی‌‌مجد با بیان اینکه 750 هزار مشترک برق خانگی، تجاری، کشاورزی، عمومی و صنعتی در استان کرمانشاه وجود دارد گفت: برنامه خاموشی‌های برق از 15 خرداد تا 15 شهریور در استان اعمال می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار