رئیس هیات تنیس کرمانشاه از برگزاری مسابقات لیگ دسته دو تنیس بانوان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 15 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدعلی زرندی ، با اشاره به آغاز این مسابقات از دیروز(23تیر) در محل خانه تنیس کرمانشاه، اظهارکرد: 12 تیم از استان های کرمانشاه، همدان، ایلام، بوشهر، اصفهان، زنجان و فارس در این مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، افزود: باتوجه به امتیاز میزبانی کرمانشاه، سه تیم از این استان در مسابقات شرکت کرده اند.

رئیس هیات تنیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح ورزشکاران، مربیان و داوران کرمانشاه از دیگر امتیازات برگزاری این مسابقات در استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه طی چند سال اخیر زیرساخت های خوبی در بحث ورزش تنیس در استان فراهم شده، گفت: درحال حاضر چند باشگاه خصوصی در کرمانشاه این رشته را به علاقمندان آموزش می دهند.

زرندی با تاکید بر اینکه تنیس کرمانشاه در حال رشد است، گفت: متاسفانه تا یک دهه پیش دید مثبتی نسبت به تنیس در کشور وجود نداشت و به عنوان یک رشته اشرافی به آن نگاه می شد که خوشبختانه در حال حاضر این دید کاملا تغییر یافته است.

وی جایگاه کرمانشاه را در تنیس کشور در رده های متوسط اعلام کرد و گفـت: بیشتر تمرکز خود را در بحث استعدادیابی و آموزش از پایه قرار داده ایم تا بتوانیم در آینده قهرمانان خوبی در این رشته داشته باشیم.

رئیس هیات تنیس کرمانشاه بابیان اینکه 327 ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس در استان داریم، یادآور شد: از این تعداد 60 درصد را مردان و 40 درصد را بانوان تشکیل می دهند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار