مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با دبیران سازمان های مردم نهاد استان کرمانشاه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین سمن ها ، فعالیت در بخش جوانان را بسیار پراهمیت و جذاب و اثر بخش عنوان کرد و افزود همدلی و تعامل هرچه بیشتر سمن ها با اداره کل ورزش و جوانان می تواند نقش زیادی در پیشبرد اهداف این حوزه داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 12 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛صابر رحیمی با اشاره به پیگریهای صورت گرفته درخصوص ایجاد خانه جوان، استفاده از ظرفیت تمامی سمن ها برای فعال و پویا شدن این خانه را یکی از اولویتهای اداره کل عنوان کرد و افزود:خوشبختانه فضای مشارکت برای نقش آفرینی سمن ها در حوزه های مختلف از طریق سازمان های مردم نهاد فراهم است و انتظار می رود جوانان با درک این شرایط وارد عرصه شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:این اداره کل بر روی تفاهم و تعامل سمن ها و مشارکت شما عزیزان در برنامه های خود و در راستای ایجاد مشارکت اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات جوانان حساب باز کرده است .

وی همچنین خواستار آن شد تا سمن های جوانان با همکاری با دستگاه های اجرایی در ستادهای ساماندهی امور جوانان در کل استان مطالبه گرانه پیگیر مصوبات حوزه جوانان باشند.

رحیمی یکی دیگر از نقش های مهم سمن ها را مشارکت در بهبود فرایندهای اجتماعی ذکر کرد و گفت:سمن ها باید با تقویت ارزشها و تقویت بنیان های خانواده از طریق ارایه آموزش های اثربخش زمینه ساز کاهش آسیب ها شوند .

رحیمی افزود : سمن ها با ارائه طرحهای خود به شورای داوری طرحها طبق اولویت های تعیین شده از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان مورد حمایت اداره کل قرار خواهند
گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد:خوشبختانه در دولت های یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه ای به انتظارات و حقوق جوانان شده و ما نیز در همین راستا و بیش از پیش خواستار احقاق حقوق منطقی جوانان هستیم.

وی در پایان موضوع اوقات فراغت و برنامه ریزی در راستای استفاده از همه ظرفیت ها برای غنی سازی آن را خواستار شد و گفت:سازمان های مردم نهاد باید در این زمینه با همکاری هیات های ورزشی وتعامل با آنها نیازهای جوانان را شناسایی و برنامه ریزی لازم را بعمل آورند.

شایان ذکر است در این نشست برخی از دبیران سمن ها در اظهارات خود مواردی چون تسریع در راه اندازی خانه جوان،راه اندازی مجمع استانی سازمان های مردم نهاد و برگزاری نشست های دوره ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین اجرایی را خواستار شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار