نماینده، ولی فقیه وامام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: شهردار و شورای شهر باید دست به دست یکدیگر دهند و برای رفع گرفتاری‌های شهرستان قدم موثری بردارند.
کد خبر: ۶۲۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 10 July 2018

به گزارش  خبرنگار تابناک؛مراسم معارفه شهردار منتخب اسلام آبادغرب امروزبا حضور مسئولین استانی و جمعی از ازمسئولین شهرستان برگزار شد ؛جلیلیان سخنگوی شورای شهر افزود: با همدلی تمام تلاشمان را برای بهبود وضعیت شهر خواهیم کردو توقعی که از مسئولین تمامی ادارات داریم همراهی با شهرداریست زیرادر کنار هم می توانیم شهری بهتر و آباد تر داشته باشیم .

منوچهرفخری مدیر کل دفتر شهری استانداری کرمانشاه اظهار داشت:از شهردار جدید انتظار داریم برنامه‌های ارائه شده را هرچند بسیار دشوار است اما با همت والایی که دارند به صورت کامل انجام دهند.

وی تصریح کرد:اسلام آباد غرب شهر شهیدان مرصاد است و این شهر در تاریخ ثبت شده و این همت را می طلبد که در عمران و آبادانی شهر کوشش بسیار نمود.

مدیر کل دفتر شهری استانداری کرمانشاه ابراز داشت:شورای شهر باید به معنای واقعی شهر را مدیریت نماید وهمگی باید کمک کنند که شهردار اهدافش را به صورت کامل به ثمر برساند .

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت:از مدیریت دفتر شهری استانداری خواستار اختصاص بخشی اعتبار از محل درآمد جریمه‌های رانندگی که میزان این جرایم در شهرستان بالاست به شهرداری این شهرستان هستیم.

کریمی تاکید کرد:شورای اسلامی شهر باید با فراهم کردن جوی مناسب برای ثبات مدیریتی شهردار جدید وحمایت لازم از ایشان زمینه را برای پیشرفت برنامه‌های شهرداری و تیم مدیریتی فراهم نمایید .

در پایان علی حمیدی‌‌تبار شهردار جدید شهرستان گفت:در جهت افزایش درآمد خدمات شهری برنامه‌های گسترده‌ای داریم که امیدواریم بتوانیم باهمدلی ودست در دست یک دیگر آنها را عملی نماییم.

وی احداث پارکهای محله، پارک کمربندی ، پارک کتاب ، ساماندهی مشاغل کاذب و نمایشگاه‌داران، حل مسئله ترافیک ، حل مسئله پارکینگ به وسیله پارکینگ طبقاتی ، اصلاح هندسی بلوارهای شهر ، راه‌اندازی سراب شرف آباد به عنوان قطب فرهنگی  را از جمله برنامه های خود در راستای آبادنی شهرستان عنوان نمود.   

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار