نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جمع معاونین،مسئولین و روسای ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت:مجموعه ورزش و جوانان توانمند و کارآمد است
کد خبر: ۶۲۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 10 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛وی در ابتدا ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:انتظار می رود مجموعه توانمند نیروی انسانی ورزش و جوانان دست به دست هم دهند و برای موفقیت ورزش و جوانان همکاری کنند.

وی با تشکر از خدمات و تلاش های مدیرکل سابق ورزش و جوانان نیز گفت:تغییر و تحول مدیران امری طبیعی است و این کار و تلاش است که در نهایت باقی می ماند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود:شرایط استان ،شرایط خاصی است و علیرغم همه پتانسیل هایی که دارد متاسفانه با چالش های زیادی مواجه است و می طلبد عزم و همت و کار و تلاش جهادی برای کاهش مشکلات و معضلات صورت گیرد.

وی گفت: از حوزه ورزش و جوانان میخواهیم در راستای عمل به‌وظایف خود با همت بالا در جهت توسعه نشاط و شادابی در جامعه،کسب افتخار و امید آفرینی در جامعه،رصد مشکلات جوانان و تلاش برای بکارگیری همه ظرفیت ها‌ به منظور کمک به جوانان برنامه ریزی و اقدامات لازم را بعمل آورد.

جاسمی یادآور شد:ظرفیت،قابلیت و پتانسیل هایی که در استان وجود دارد در کمتر استانی وجود دارد که تحقق آنها نیازمند فکر و برنامه ریزی است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به توانایی های ورزش استان در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی پرداخت و گفت:تکریم ارباب رجوع از انتظاراتی است که از همه مسوولین و کارکنان دستگاههای اجرایی و بخصوص حوزه ورزش و جوانان که با قهرمانان در ارتباط است می رود.

وی در پایان گفت: امیدواریم دوستی ،رفاقت و یکدلی مجموعه ورزش و جوانان به موفقیت های بیشتر ورزش استان در عرصه های مختلف همگانی و قهرمانی شود و با تشریک مساعی توفیفات استان در این حوزه بیش از پیش کسب شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار