مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه از پرداخت ۱۰۰ درصدی اعتبارات بیمه سلامت تا کنون خبر دادو گفت: مطالبات مراکز بخش غیردولتی و خصوصی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 09 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،کیومرث مظفری از پرداخت ۱۰۰ درصدی اعتبارات بیمه سلامت تا کنون خبر داد و اظهار داشت: این پرداخت ها به نحوی صورت گرفته که در حال حاضر اسنادی که از سوی مراکز بیمارستانی و دانشگاهی تعیین شده ۱۰۰ درصد پرداخت کردیم و مدارک مربوط به اردیبهشت نیز ۷۰ درصد پرداخت شده است و عملا می توان گفت پرداخت ها تاکنون به روز شده است.

وی از تسویه مطالبات سال ۹۶ خبر داد و افزود: در این راستا کل مطالبات پزشکان، داروخانه ها، آزمایشگاهها، رادیولوژی ها، درمانگاههای شبانه روزی، شبکه های بهداشتی درمانی روستایی به طور کامل پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر می توان گفت بجز مطالبات مراکز دولتی مابقی مطالبات مراکز بخش غیردولتی و خصوصی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اختصاص اعتبارات ویژه ای برای آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه از نظر تسویه بدهی پیشتاز سایر استان ها است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر مطالبات سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی است و امیدوارم به زودی مطالبات تخفیف خورده و پرداختها صورت بگیرد.

مظفری وضعیت پرداختها در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: مطالبات یا از طریق اسناد خزانه و یا از طریق اعتبارات پولی به صورت یکجا پرداخت می شود.

وی خواستار ارائه خدمت به بهترین نحو به بیمه شدگان از سوی جامعه پزشکی و بیمارستانها شد و گفت: تقریبا ۱۰۰ درصد داروها و خدمات مرتبط با بیماریهای خاص از جمله هموفیلی، تالاسمی، ام اس و کلیوی به صورت رایگان و در تعهد بیمه است.

مظفری در پایان بیان داشت: تجویز داروهای ایرانی و خدمات شیمی درمانی بیماران سرطانی نیز در مراکز دولتی و با تعرفه دولتی در تعهد بیمه است و به صورت رایگان صورت می گیرد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار