رئیس هیات بدمینتون استان کرمانشاه تقویت بُعد همگانی ورزش بدمینتون را از جمله اهداف راه اندازی زمین های اختصاصی بدمینتون در پارک شاهد کرمانشاه عنوان کرد.
کد خبر: ۶۲۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 08 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرشاد بشیری، از راه اندازی دو زمین بدمینتون بدمینتون در کرمانشاه خبرداد و اظهار کرد: این دو زمین در پارک شاهد که از پارک های شلوغ شهر است و در زمینی به مساحت 400 متر راه اندازی شده اند.

وی تصریح کرد: درنظر داریم تعداد زمین های بدمینتون پارک شاهد کرمانشاه را به پنج زمین افزایش دهیم.

رئیس هیات بدمینتون استان کرمانشاه افزود: یکی از اهداف اصلی توسعه بدمینتون پارکی در کرمانشاه زمینه سازی برای میزبانی مسابقات کشوری این رشته در کرمانشاه در آینده است.

این مسئول تقویت بُعد همگانی بدمینتون، ظرفیت سازی برای ارتقاء این رشته و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین جامعه را از دیگر اهداف راه اندازی زمین های بدمینتون پارکی در کرمانشاه اعلام کرد.

بشیری همچنین از انجام یک دوره استعداد یابی بدمینتون در استان خبرداد و گفت: در این دوره جمعا 40 دختر و پسر بدمینتون باز استان را شناسایی و لیست آنها را به مرکز ارسال کردیم.

وی در ادامه به همکاری نزدیک و فشرده آموزش و پرورش و هیات بدمینتون در بحث استعدادیابی اشاره کرد و گفت: سالن های اختصاصی هیات بدمینتون را در اختیار آموزش و پروش قرار داده ایم تا اردوهای بدمینتون خود را دراین سالن ها برگزار کنند.

رئیس هیات بدمینتون استان کرمانشاه تاکید کرد: اکثر ورزشکاران رشته بدمینتون کرمانشاه افرادی هستند که در مدارس استعدادیابی شده اند.

وی از وجود 500 ورزشکار سازمان یافته رشته بدمینتون در کرمانشاه خبرداد و یادآورشد: برنامه ریزی کرده ایم تا تعداد این ورزشکاران را در سال 97 به دوبرابر افزایش دهیم.


آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونی

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار