معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از برگزاری همایش آموزشی "چگونه کسب و کار پردرآمد داشته باشیم؟ " در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 08 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شهرام عزیزی ، با اشاره به آمار بالای بیکاری استان طی سنوات اخیر، اظهار کرد: یکی از دلایلی که باعث شده جوانان این استان در یافتنشغل موفق نباشند، عدم شناخت آنان از توانایی‌ها و استعدادهایشان و نیز چگونگی کسب مهارت است.

وی تاکیدکرد: ضروری است تا به جوانان استان آموزش دهیم و کمک کنیم تا راه شناخت استعداد‌ها و توانایی‌های خود را کسب کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان برگزاری کلاس‌ها و سمینار‌های آموزشی با بهره گیری از اساتید مجرب را از جمله راهکار‌های کمک به جوانان برای هدایت بهسمت کسب و کار عنوان کرد و افزود: در این راستا معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه درنظر دارد همایشی را تحت عنوان "چگونه کسب و کار پردرآمد داشتهباشیم؟ " در استان برگزار کند.

این مسئول اضافه کرد: این همایش به جوانان کمک خواهد کرد تا بتوانند ایده هایشان را به کسب و کار تبدیل کنندز همچنین در این همایش به افرادی که دارای کسب و کار هستند نیز راه‌های ارتقاء وضعیت شغلی آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این همایش برای جوانان کرمانشاهی رایگان است، گفت: در این همایش راز‌های ایجاد و توسعه کسب و کار موفق توسط امیر فضلعلی از اساتید برجستهبازاریابی و فروش ایران تشریح می‌شود.

عزیزی تاکید کرد: این همایش ۲۰ تیر در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش وجوانان استان واقع در بلوار سی متری دوم، ابتدای خیابان گذرنامه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌تونند جهت ثبت نام شماره ۲۹۲۹ را به ۱۰۰۰۸۵۹۰ ارسال کنند و یا با شماره ۳۷۲۲۴۵۰۴ تماس بگیرند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه افزود: اطلاعات بیشتر درخصوص این همایش بر روی سایت http://www.amirfazlali.com/seminarقرار گرفته است.

وی درپایان یادآورشد: همچنین در بحث کارافرینی جوانان بزودی چندین دوره آموزشی را نیز در استان برگزار خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار