سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت:بستر مناسبی برای ورود بخش خصوصی در قالب پروژه های مشارکتی فراهم شده است و باید در راستای جلب و جذب سرمایه گذار در حوزه مدیریت شهری تلاش بیشتری انجام دهیم .
کد خبر: ۶۲۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 07 July 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه مهندس حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه با پرسنل حوزه سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه نشستی داشت.

وی با اشاره به اینکه عدم تناسب در افزایش هزینه ها و درآمدها، شهرداری را با مشکل مواجه ساخته است گفت : شهرداری به عنوان یک نهاد، مدنی ،محلی و عمومی نقش اساسی در خدمت به شهروندان و توسعه شهر دارد و با توجه به پاسخگویی به نیازهای شهروندان و ارائه خدمات گوناگون و مطلوب باید بررسی و ابداع روشهای نوین تامین منابع مالی و درآمدهای پایدار بپردازیم و در این راستا نقش دفتر سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری وظیفه بسیار مهمی را به عهده دارد .

مهندس حامد لعل بخش اظهار داشت : شهرداری کرمانشاه در حوزه گردشگری، محیط زیست ،خدمات شهری و فضای سبز و سایر حوزه ها در جذب بخش خصوصی و پروژه های سرمایه گذاری پتانسیل مناسبی دارد و باید به جدیت بیشتری برنامه های خود را پیش ببرد .

سرپرست شهرداری تصریح کرد : دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکتهای مردمی باید در دو بخش تهیه منابع و لیست پروژه های قابل مشارکت و نیز تمرکز بر جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کند .

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرمانشاه باید هماهنگی لازم را با سایر ارگانها و نهادهای مرتبط با جذب بخش خصوصی داشته باشد تا سرمایه گذار درگیر امور وقت گیر و بوروکراسی های زمان بر اداری نباشند گفت : باید واحد پیگیری و زمان بندی تشکیل شود تا با مشخص کردن تک تک فرایندهای جذب سرمایه گذار و تسریع در پیشرفت امور انگیزه لازم را در راستای جذب بخش خصوصی و پروژه های مشارکتی بوجود آوریم .

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار