به بهانه روز قلم
کم نیستند مجموعه همکاران اصحاب رسانه و اهل قلم که شجاعانه بدون تعارف مشکلات مردم را دغدغه اصلی خویش تا حل نهایی به گوش مسوولان رسانده تا شاهد پیشرفت های مطلوبتر شهر و دیارمان باشیم.
کد خبر: ۶۲۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 05 July 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
به بهانه روز قلم،
با اصحاب رسانه و اهل قلم مهربان باشیم
با همه‌ی این بی مهری ها، باز هم آثار ادبی خوب، جزو کمیاب ترین و نایاب ترین کتاب ها هستند و برخی از همین پیگیری های همین قلم بدستان غریب و گمنام، کمیاب هستند و این نشانگر روی آوری بسیاری از جوانان به اصالت و هویت و فرهنگ و هنر وادبیات استانمان است و بی‌شک فردایی روشن را برای این مردم به ارمغان می آورد.
این سطور، تلاش کوچکی برای پاسداشت حرمت قلم و قلمداران است، تا آنانی را که هیچ سرمایه ای جز قلم ندارند و آن را به زر و زور و تزویر نیالوده اند و چون جان عزیزش می دارند، چون جان عزیز بداریم.
خانه مطبوعات در استان و مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطی مسؤولین با مردم در نظر گرفته می‌شوند که اقدامات و بیانات سازنده آن‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها سازنده باشد. بایدگفت: در گذشته هرگاه تشکل و مجمعی به هر شکلی پا گرفته به دلیل سنگ اندازی افراد مختلف هیچ گاه نتوانسته قوت گیرد و به صورت مستقل عمل کند.اما امروزه درایت قلم بدستان اکثریت رسانه دران در نهایت در قلب این مردم جای دارند چونکه دغدغه حلال مشکلات را بخوبی حس می کنند.
با سیری در زندگی پیامبر و امامان علیهم السلام می توان توجه و اهتمام عملی به نوشتن را از متن سیره آنان دریافت. این قدرشناسی به حدی بود که گاه موجب آزادی اسیران کفار می گشت. در صدر اسلام، پس از پایان برخی جنگ ها، پیامبر دستور می فرمود اسیرانی که به ده نفر از مسلمانان خواندن و نوشتن بیاموزند، آزاد شوند. این عمل در جامعه محروم از تمدن آن دوره، زیباترین و مؤثرترین پیام برای ارج نهادن به جایگاه قلم و علم بوده و هست. حالا درسته در استان ما و جامعه کنونی به لطف خداوند متعال همه از درایت خواندن و نوشتن و درک مسائل روز آگاهی دارند اما هرگز فراموش نکنیم که اصحاب قلم و پرچم داران عرصه رسانه های مختلف خبری در یک نقطه مشترک دغدغه و دل در گرو پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد دارند.
اصحاب قلم و نوشتن، می توانند نسل هایی را در سراشیبی های انحراف به سقوط بکشانند گرچه چنین رویکردی در عرصه رسانه ایرانی اسلامی خوشبختانه چندان جایگاهی ندارد،یا تعالی رشد خطه های مختلف ایران اسلامی را رقم بزنند. کلام و نوشته، رابط نویسنده و خواننده است. پس می تواند عامل همدلی گردد. درخت قلم اگر در تعهد و تدین ریشه داشته باشد، میوه اش شیرین و ماندگار است. ارزش هر قلم به پیام آن است و عظمت نوشته به محتوایش و ماندگاری آثار به ریشه داشتن در حق و صداقت غوطه ور است. قلم های شهیدپرور، عشق های برتر را بذرافشانی می کنند و شهیدان را در معراج شهادت از خاک تا خدا پیش می برند. چه دست هایی قلم شده تا قلم در دست پاکان قرار بگیرد و چه بسیار نویسندگان شجاع که شهید قلم شده اند.
بسیار خرسندم که بعنوان عضو کوچکی از جوانان این خطه از ایران اسلامی همیشه دنباله رو حق هستم هرجا احساس می کنم به هرنوعی مشکل از زیرساخت های مختلف معیشتی وجود دارد،سر تعظیم در مقابل هیچ کسی فرود نخواهیم آورد و کم نیستند مجموعه همکاران اصحاب رسانه و اهل قلم که شجاعانه بدون تعارف مشکلات مردم را دغدغه اصلی خویش تا حل نهایی به گوش مسوولان رسانده تا شاهد پیشرفت های مطلوبتر شهر و دیارمان باشیم.
در سالن اجتماعات هنگام برگزاری مراسم افتتاحیه ، کلنگ زنی، تودیع و معارفه بیایید این فرهنگ غلط همه با هم ریشه کن کنیم و تنها به دیده عکاس و دیده تحقیر به اصحاب رسانه ننگریم و بخصوص با صاحبان اندیشه قلم مهربان باشیم اون نقاطی که در ایام هایی گوناگون شاهد کلنگ زنی ، و افتتاحیه هستیم شاید بواسطه پیگیری های اصحاب رسانه بوده است.
یاحق
سید حسین رازیان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
دلباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
درود بر مرد صداقت
رحمت اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
انصافا سید اون جملات زیبا آخر بسیار مهم است هر چند اگر رسانه های مختلف خبری نبود خیلی از گوش ها کر می شدن برای دغدغه مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
بنام خدا
به راستی که راست گفتند که خبرنگاران زبان گویای وچشم بیدار ملتند .
احسن بر نطق شما مهندس رازیان عزیز شماید که با نوشتنتان آگاهی به امثال بنده ومجموعه اجتماعی زندگی بشری و مسائل پیرامون محیط زندگی را بازگو واطلاع رسانی میکنید .سپاس وتشکر
ساعد بدخشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
درود بر استاد اخلاق وعلم وادب وقلم جناب مهندس رازیان عزیز انشالله همیشه موفق وسربلند باشید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
خدابدونسمی ای متن کی سیت نوشته .
یا حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
احسن بر سید امید اینده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
درود و لی فردا صبحانه نوبت شماست یادت نره بجاش قلم بیاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار