مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ۱۷۰۰ بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
کد خبر: ۶۲۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 04 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کیومرث مظفری ، از تحت پوشش قرار داشتن 1700 بیمار خاص استان تحت پوشش بیمه سلامت خبر داد و افزود: این بیماران شامل بیماران دیالیزی، تالاسمی، ام‌اس و پیوند کلیه هستند.

وی تاکید کرد: دفترچه بیمه سلامت این بیماران رایگان بوده و تمام خدمات درمانی و دارویی که مرتبط با بیماری آنها باشد نیز بطور رایگان به آنها ارائه می‌شود.

مظفری خاطرنشان کرد: تنها در بحث بیماران ام‌اس پرداخت 95 درصد قیمت دارو با بیمه است و پنج درصد مابقی توسط بیمار پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه هزینه این بیماران را در سال گذشته 212 میلیارد ریال عنوان کرد.

مظفری افزود: بیماران هموفیلی هزینه درمان بالایی نسبت به سایر بیماران دارند و سال گذشته برای هر بیمار هموفیلی 300 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: به ازای هر پیوند کلیه نیز 90 میلیون ریال در سال گذشته پرداخت شده و خدمات پیوند نیز برای بیماران رایگان است.

مظفری افزود: سال گذشته همچنین به ازای هر بیمار ام‌اس حدود 70 میلیون ریال و به ازای هر بیمار تالاسمی حدود 50میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این بیماران جز رنج بیماری رنجی بابت خدمات درمانی و تامین دارو نداشته باشند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار