سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از یک شرکت دارویی که اقدام به معدوم سازی دارو‌های تاریخ مصرف گذشته کرده بود با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۲۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 04 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه؛ دکتر صیاد غلامی در متن لوح تقدیر خود خطاب به میثم شهبازی مسئول فروش و مدیر داخلی این شرکت این اقدام را کاری خداپسندانه قلمداد کرده است.

دکتر غلامی همچنین در این ارتباط اظهار داشت: مسئولان این شرکت در انبارگردانی متوجه تعدادی داروی تاریخ مصرف گذشته شده بودند که طی نامه‌ای رسمی آن را به دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اعلام کردند.

وی با بیان اینکه این شرکت نمایندگی یکی از شرکت‌های دارویی حوزه دامپزشکی در استان کرمانشاه است، افزود: این شرکت لیست تمام دارو‌ها را به همراه همه دارو‌های تاریخ مصرف گذشته را در اختیار دامپزشکی شهرستان قرار داده است.

وی ارزش ریالی این دارو‌ها را یک میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این اقدام شرکت دارویی قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: این دارو‌ها در اختیار شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه است که برای معدوم کردن این دارو‌ها آن‌ها را به سازمان مرکزی دامپزشکی در تهران ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این دارو‌ها به منظور حفظ محیط زیست باید به صورت بهداشتی معدوم شود، افزود: تجهیزات و امکانات مناسب برای معدوم سازی دارو در استان کرمانشاه وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار