سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:به منظور رفاه حال رانندگان، کاهش مدت زمان سوخت گیری تاکسی‌ها و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، ۸ جایگاه توزیع سی. ان. جی به طور اختصاصی برای سوخت‌گیری تاکسی‌های گازسوز در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۶۲۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 04 July 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:پیش از این تاکسی‌های گازسوز روزانه چندساعت برای تأمین سوخت از عرصه خدمات‌رسانی خارج می‌شدند که این مسئله کاهش راندمان کاری و سطح خدمات‌رسانی ناوگان تاکسی‌رانی را به دنبال داشت.

وی خاطر نشان کرد:اختصاص جایگاه‌های ویژه برای تاکسی‌های گازسوز باعث می‌شود که زمان سوخت‌گیری آن‌ها کاهش یابد و تاکسی‌ها به جای آنکه زمان زیادی را در جایگاه‌های سوخت سی. ان. جی سپری کنند، به جابجایی و انتقال شهروندان بپردازند.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:این جایگاه‌های اختصاصی به گونه‌ای از بین جایگاه‌های موجود انتخاب شده است که دسترسی تاکسی‌ها در همه مناطق به این جایگاه‌ها آسان باشد و مسافت طولانی برای رسیدن به جایگاه‌ها و سوخت‌گیری طی نشود.

سلیمانی تصریح کرد:این جایگاه‌ها در ۸ نقطه از شهر شامل؛ جایگاه زیبا شهر، جایگاه وکیل آقا، جایگاه پارک زنبق، جایگاه زمزم، جایگاه میدان امام (ره)، جایگاه دیزل آباد، جایگاه شهدا و جایگاه ترمینال راه کربلا واقع شده اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار