رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 80 درصدی آزمایشگاه مرجع این دانشگاه، گفت: این پروژه آبان امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 03 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن سعیدی پور ، با بیان اینکه از سال 93 تاکنون طرح های عمرانی بسیار خوبی در دانشگاه پیام نور استان اجرا شده، اظهارکرد: درحال حاضر تنها پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه، پروژه احداث ساختمان آزمایشگاه مرجع این دانشگاه است.

وی ادامه داد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بوده که عملیات اجرایی احداث آن از سال 94 آغاز شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تصریح کرد: آزمایشگاه مرجع دانشگاه پیام نور استان در چهار طبقه احداث می شود و 2500 متر زیربنا دارد.

وی از صرف بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تاکنون خبرداد و افزود: برای اتمام این پروژه یک میلیارد و 700 میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز است که این اعتبار بصورت کامل تخصیص پیدا کرده است.

سعیدی پور تاکیدکرد: پروژه آزمایشگاه مرجع دانشگاه پیام نور کرمانشاه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آبان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه برلزوم افزایش مهارت آموزی دانشجویان تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست های دانشگاه پیام نور کرمانشاه طی چند سال گذشته، مهارت و حرفه آموزی دانشجویان این دانشگاه درحین تحصیل و در کنار آموزش های تئوری بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون تفاهم نامه هایی را با اداره کل فنی وحرفه ای استان منعقد کرده ایم تا دوره های کارگاهی، آزمایشگاهی و نیز دروس عملی دانشجویان را با همکاری این اداره کل اجرا کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی را در دستورکار قرار داده ایم، افزود: درحال حاضر 27 رشته تحصیلات تکمیلی را در این دانشگاه راه اندازی کرده ایم و در صورت موافقت وزارت علوم آمادگی افزایش 15 رشته دیگر را نیز داریم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار