مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: صاحبان شرکت‌ها و اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود فرصت دارند.
کد خبر: ۶۲۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 01 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،هادی ملکشاهی اظهار کرد: دریافت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان شرکت‌ها از اول خرداد آغاز شده و این گروه فقط تا 31 تیر ماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اشخاص حقوقی مانند اشخاص حقیقی از معافیت پایه برخوردار نیستند، افزود: چنانچه مودیان در تاریخ مقرر اظهارنامه خود را ارائه نکنند مشمول 30 درصد جریمه خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه ادامه داد: اشخاص حقوقی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 96 خود باید به سامانه www.tax.gov.ir مراجعه کنند و حتما کد اقتصادی نیز داشته باشند.

ملکشاهی بیان کرد: از آنجایی که تعداد شرکت‌ها به روز تغییر می‌کند و هر روز شاهد ثبت شرکت‌های جدیدی هستیم، برآورد دقیقی از تعداد مودیان در این بخش وجود ندارد.

وی از مودیان خواست ارائه اظهارنامه مالیاتی خود را پیش از موعد مقرر انجام دهند و کار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

ملکشاهی یادآوری کرد: اشخاص حقوقی معمولا انجام امور مالیاتی خود را به حسابدار یا حسابرس شرکت واگذار می‌کنند که این کار باید هرچه زودتر انجام شود.

به گفته این مسئول، پرداخت مالیات به صورت نقدی و اقساط(به صورت اقساط در صورت ارائه درخواست به سازمان امور مالیاتی امکانپذیر است) صورت خواهد گرفت.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار