رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از راه اندازی کلینیک اشتغال و کارآفرینی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 01 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مزدک راد ملکشاهی با اشاره به آغاز بکار این کلینیک در واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه، اظهارکرد: هدف از راه اندازی این کلینیک ارائه مشاوره‌های شغلی به دانشجویانی است که درصدد راه‌اندازی کسب و کار جدید هستند، اما به مشاوره شغلی جهت رفع مشکلات و موانع کسب و کار خود نیاز دارند.

وی ادامه داد: همچنین در این کلینیک‌ها خدماتی در راستای بهبود توسعه کسب و کار به افرادی که براساس علاقه، استعداد، مهارت رشته تحصیلی و یا نیاز بازار به مشاوره‌ احتیاج دارند، ارائه داده می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه با بیان کلینک های اشتغال و کارآفرینی تاکنون در تعدادی از مراکز علمی کاربردی کشور راه اندازه شده، تصریح کرد: از آنجایی که امروزه اکثر دانشگاه های کشور مهارت آموزی دانشجویان را مورد تاکید قرار داده اند و این مهم یکی از سیاست های اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی است، پرورش دانش آموختگان(فارغ التحصیلان) مهارتی کارآفرین نیز در این کلینیک ها بصورت جدی مورد توجه است.

وی اضافه کرد: در این کلینیک ها تلاش خواهیم کرد تا ارتباط دانشجویان با کارآفرینان را به منظور استفاده از تجربیات آنها برقرار کرده و شبکه‌ای بین دانشگاه، صنایع و کارآفرینان ایجاد کنیم.

راد ملکشاهی یادآورشد: همچنین در نظر داریم تا کارآفرینان نمونه مرکز را به منظور تشویق سایر دانشجویان جهت ورود به این عرصه انتخاب و معرفی کنیم.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار