مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه امسال بیش از یک میلیون نفر در سفر‌های درون و برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهریاستان جابجا شدند.
کد خبر: ۶۲۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 01 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خسروانی اظهار کرد: در سه ماهه امسال بیش از یک میلیون و ۵۱ هزار نفر مسافر در قالب ۱۰۳ هزار و ۴۶۰ سفر درون و بروناستانی در محور‌های کرمانشاه جابجا شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از ۵۷۶ هزار نفر در قالب بیش از ۶۲ هزار سفر در محور‌های درون استانی و مابقی برون استانی جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در بخش سفر‌های درون استانی بیش از ۳۹۰۰ نفر توسط اتوبوس، ۱۴۳ هزار نفر توسط سواری کرایه و ۴۲۸هزار نفر توسط مینی‌بوس جابجا شدند.

به گفته خسروانی در بخش برون شهری نیز بیش از ۲۵۶ هزار نفر توسط اتوبوس، ۱۵۲ هزار نفر توسط مینی‌بوس و ۶۶ هزار نفر توسط سواری کرایه جابجا شدند.

وی تاکید کرد: این میزان جابجایی مسافر توسط ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۹۸۵ دستگاه مینی بوس و ۷۸۷ دستگاه خودرو سواری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عمده تردد‌های صورت گرفته را نیز مربوط به محور‌های شهرستان کرمانشاه دانست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار