استاندار کرمانشاه گفت: اراضی منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین باید هرچه زودتر به متقاضیان واگذار شود و شاهد فعالسازی این منطقه باشیم.
کد خبر: ۶۲۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 20 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه‌ای که امروز (30 خرداد) به منظور پیگیری آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر هیات وزیران، برای استانداران کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و کردستان الزام ایجاد شده که ظرف مدت یک سال مناطق ویژه اقتصادی استان‌های خود را فعال کنند.

وی ادامه داد: برای این منظور مدیران مناطق ویژه اقتصادی استان خصوصا قصرشیرین باید هرچه زودتر و در مدت یک ماه برنامه‌های خود برای فعالسازی را ارائه دهند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که پیش روی واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین وجود دارد، خواستار برطرف شدن هرچه زودتر این مشکلات و واگذاری اراضی به متقاضیان شد.

بازوند خاطرنشان کرد: اراضی باید به سرمایه‌گذارانی داده شود که اهلیت داشته باشند و بتوانند از بعد مالی سرمایه‌گذاری را پیش ببرند.

وی گفت: برای فعالسازی منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین نباید منتظر تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری باشیم و زمان را از دست بدهیم.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار تامین آب و برق پایدار مورد نیاز این منطقه شد و افزود: مشکل راه دسترسی به منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین نیز باید تا 15 تیر با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعیین تکلیف شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار