استاندار کرمانشاه گفت:خدماتی که انقلاب اسلامی در کشور انجام داده، خدمات بی سابقه ای بوده ولی برقراری عدالت اجتماعی از بزرگترین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 20 June 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک، هوشنگ بازوند امروزدر نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رئیس کمیته امداد  در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، افزود:خدمات 40 ساله انقلاب در ایران موجب افتخار شده و باید این خدمات را به نسل های فعلی که انقلاب را ندیده اند معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای معرفی دستاوردهای انقلاب بزودی ستاد و کمیته های زیرمجموعه مربوطه برای تشریح آندراستان تشکیل خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اظهارداشت:در حوزه نظامی امروز یکی از قدرتمندترین سیستم های دفاعی و موشکی را در دنیا داردو در حوزه فرهنگ سازی در عرصه های مختلف نیز احیاء فرهنگ ایثار و شهادت که هشت سال جنگ تحمیلی را با تکیه بر آن اداره کردیم و احیاء فرهنگ خودباوری در بخش های مختلف دفاعی، اقتصادی، عمرانی و... صورت گرفته و مردم توانستند مشکلات کشور را خودشان حل کنند.

بازوند تصریح کرد:در حوزه اقتصادی و عمرانی نیز باتوجه به تحریم ها کارهای بزرگی صورت گرفته که اقدامات انجام شده در پارس جنوبی با توان نیروها و مهندسین جوان صنعت نفت از این نمونه است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت:در حوره حمل و نقل و خطوط ریلی نیز کارهای بزرگی انجام گرفته که باید تمام این افتخارات را برای جوانان امروزی معرفی و بشناسانیم وامروز کشور ما از نظر این خدمات از کشورهای همسایه پیشروتر است.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار