مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: زیرساخت‌های لازم در پایانه مرزی خسروی برای بازگشایی احتمالی این مرز در ایام اربعین فراهم است.
کد خبر: ۶۲۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 19 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خسروانی ، بیان اینکه سال گذشته آمادگی کامل در پایانه مرزی خسروی برای بازگشایی مرز خسروی وجود داشت، اظهار کرد: سالگذشته حدود ۹۰ درصد کار‌های لازم در این پایانه انجام شده و آمادگی کافی برای بازگشایی احتمالی مرز خسروی در ایام اربعین وجود دارد.

وی افزود: اگر کاری باقی مانده باشد نیز در صورت اعلام بازگشایی رسمی این مرز انجام خواهد شد تا مشکلی برای تردد زوار وجود نداشته باشد.

به گفته این مسئول، زیرساخت‌هایی که در مرز خسروی فراهم شده می‌تواند در ایام اربعین پذیرای حدود ۵۰ هزار زائر در روز باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: سال گذشته اقدامات قابل توجهی در این پایانه انجام شد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به افزایش گیت‌ها از ۱۲ مورد به۵۸ مورد اشاره کرد.

خسروانی تاکید کرد: تعداد سرویس‌های بهداشتی این منطقه نیز از ۱۰۰ چشمه به بیش از ۲۰۰ چشمه افزایش یافت.

وی تامین روشنایی محوطه و زیباسازی و رنگ‌آمیزی آن، تامین آب شرب مورد نیاز زوار، افزایش مخازن آب آشامیدنی از ۲۵ هزار لیتر به ۱۰۰ هزار لیتر و ... را از دیگر اقداماتانجام شده یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: همچنین سال گذشته روکش آسفالت مسیر قصرشیرین به خسروی نیز به طول ۳۰ کیلومتر در مسیر رفت و برگشتانجام شد.

به گفته این مسئول با نزدیک شدن ایام اربعین در ماه‌های آینده در صورت نیاز اقدامات لازم مانند بهبود راه دسترسی، نصب علائم در راه‌ها و ... نیز انجام خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار