امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: امنیت اجتماعی و پایدار، لازمه پیشرفت در هر جامعه ایست که خوشبختانه در کشورمان با وجود تلاش های شبانه روزی ماموران زحمت کش انتظامی شاهد آن هستیم.
کد خبر: ۶۲۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 19 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموستا "ملا احمد شیخی" در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: وجود امنیت پایدار نعمت بسیار بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی تصریح کرد: امنیتی که خوشبختانه مردم ایران و استان کرمانشاه از ان برخوردار هستند در سطح بسیار خوبی قرار دارد که با تلاش های شبانه روزی پرسنل انتظامی و سایر نیروهای مسلح حاصل شده است.

ماموستا شیخی گفت: وجود این امنیت مطلوب می تواند کشور ایران را به سمت توسعه هرچه بیشتر پیش ببرد.

امام جمعه ثلاث باباجانی در پایان از تلاش های فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی در راستای ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان تقدیر کرد.

سرهنگ "محمد محمدی" فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی نیز در این دیدار ، امنیت را یک پدیده اجتماعی دانست که با همکاری و مشارکت همه سازمان ها با نیروی انتظامی به دست می آید و در سایه این امنیت مردم می توانند با آرامش زندگی کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های امام جمعه شهرستان و دیگر ادارات و سازمان ها با نیروی انتظامی،گفت: در سایه این حمایت ها است که پلیس می تواند در ماموریت های خود موفق شود و به درستی انجام وظیفه نماید. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار