رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: جاده کرمانشاه به کامیاران که سال گذشته ۵۵ نفر و امسال نیز تعدادی دیگر از شهروندان را به کام مرگ کشاند پرخطرترین جاده استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 17 June 2018

به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: حدود 24 کیلومتر از این جاده به علت عدم دوبانده بودن و عرض کم جاده متأسفانه در طول سال حوادث رانندگی زیادی به صورت تصادفات رخ به رخ صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: اغلب تصادفات در محوری به وقوع می‌افتد که تعریض آن به دولاین مجزا حدود هشت سال است به طول انجامیده است، تعللی که تنها در سال گذشته 55 نفر را به کام مرگ فرستاد.

حیدری گفت: با ادامه این روند انتظار می‌رود طی سال جاری نیز به طور میانگین ماهانه 5 نفر در این مقطع 24 کیلومتری جان خود را از دست بدهند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: هرچند عوامل انسانی در وقوع حوادث جاده‌ای این محور عامل اصلی است اما براساس آیین نامه طرح هندسی راههای ایران در طراحی راهها باید از ایجاد موقعیتها یا عوامل تحمیل کننده رفتار خطرناک به استفاده کنندگان اجتناب شود.

وی گفت: متأسفانه در این محور رفتار پرخطر انحراف به چپ و تجاوز به چپ به منظور سبقت گرفتن بر رانندگانی که پشت سر وسایل نقلیه کندرو قرار می گیرند تحمیل می شود، این رانندگان مجبورند یک مدت طاقت فرسا و تحریک کننده را در حالت ملال‌آوری بمانند و برای رهایی از آن اقدام به گرقتن سبقت‌های مرگ آور می‌کنند.

حیدری از مسئولان خواست در تکمیل پروژه جداسازی مسیرهای رفت و برگشت محور کرمانشاه - کامیاران که 24 کیلومتر آن باقیمانده اهتمام لازم را به خرج دهند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار