نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: نورانیت، صفای دل و گرایش به خوبی‌ها در روزه‌داران از برکات ماه مبارک رمضان است.
کد خبر: ۶۱۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی ، با اشاره به خیرات و برکات فراوان ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به فرموده پیامبر اکرم (ص)؛ در ماه مبارک رمضان نورانیت و صفای دل در روزه داران ایجاد می‌شود و به خوبی‌ها گرایش پیدا می‌کنند.

وی ایثار، فداکاری، ترک معصیت، توجه به حق‌الناس، نورانیت و صفای وجود را از برکات ماه مبارک رمضان برای روزه‌داران دانست و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان نیز نباید لذت نماز و قرائت قرآن را فراموش کنیم.

آیت‌الله محمدی‌عراقی تاکید کرد: مهمترین مسأله این است که از علما و افراد دارای صفای باطن و قرآن و احادیث اهل بیت (ع) کمک بگیریم تا نورانیتی که در ماه مبارک رمضان در ما پیدا شده است، بعد از ماه مبارک نیز حفظ شود.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند وقتیکه در روز عید فطر به ملاقات حضرت امام (ره) می‌رفتیم احساس می‌کردیم که نورانی‌تر شدند و نورانیت جدیدی در امام (ره) احساس می‌کردیم.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان، گفت: باید مراقبت کنیم تا نورانیت ماه رمضان را بعد از رمضان از دست ندهیم.

آیت‌الله محمدی‌عراقی همچنین عید سعید فطر را عید قبولی انسان در آزمایش ماه مبارک رمضان دانست.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار