رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: سهم کاراته‌کاهای کرمانشاهی در لیگ جهانی، کسب 2 مدال طلا و برنز برای تیم ملی بود.
کد خبر: ۶۱۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،ناصر محمدصالحی ، اظهار داشت: پنجمین دوره از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان،ترکیه به میزبانی شهر استانبول برگزار شد.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: 607 کاراته‌کا از 63 کشور به منظور کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو، به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به حضور 37 ورزشکار خانم و آقا از کشورمان در این تورنمنت اشاره و بیان کرد: محدثه آقایی در بخش بانوان و سعید احمدی، هامون درفشی‌پور و مهدی خدابخشی احسان حیدری و سامان حیدری، 6 کاراته‌کا حاضر کرمانشاهی در لیگ جهانی بودند.

محمد‌صالحی با اشاره به نتایج کسب شده توسط کاراته‌کا‌های کرمانشاهی، تصریح کرد: مهدی خدابخشی( وزن 84- کیلوگرم)، کاراته‌کا به‌نام کرمانشاهی موفق شد تمامی حریفان صاحب نام خود را شکست دهد و مدال طلای این وزن را کسب کند.

وی اضافه کرد: سامان حیدری (وزن 84+ کیلوگرم)، دیگر کاراته‌کا کرمانشاهی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته ترکیه موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شد.

محمد صالحی گفت: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با کسب سه طلا، 2 نقره و هفت مدال برنز در فینال پنجمین دوره لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 به مقام قهرمانی رسید.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار