رئیس انجمن خوشنویسان اسلام‌آباد غرب از برگزاری دوره‌های آموزشی خوشنویسی با مدرک معتبر انجمن خوشنویسان ایران‌ در شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،کیومرث بهرامی از برگزاری دوره‌های آموزشی خوشنویسی با مدرک معتبر انجمن خوشنویسان ایران‌ در شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد.

رئیس انجمن خوشنویسان اسلام‌آباد غرب افزود: ثبت‌نام علاقمندان به خوشنویسی برای تابستان آغاز شده و این کلاس‌ها از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

وی افزود‌: از علاقمندان به کلاس‌های آموزشی در تمامی سطوح از مقدماتی گرفته تا ممتاز ثبت‌نام به‌عمل می‌آید و کلاس‌های ترم تابستان از ابتدای تیرماه هفته‌ای دو جلسه برگزار می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: آموزش خط نستعلیق‌، شکسته نستعلیق و خط تحریری صورت در این دوره از کلاس‌ها به علاقمندان ارائه می‌شود و در پایان دوره پس از اخذ آزمون و در صورت قبول شدن در آزمون‌، مدرک معتبر انجمن خوشنویسان ایران اعطا می‌شود.

وی در پایان، یادآور شد: هم‌اکنون اسلام‌آباد غرب از ظرفیت بالایی در حوزه خوشنویسی برخوردار است و وجود اساتید زیاد در مقطع ممتاز و برگزاری کلاس‌های فوق ممتاز از نشانه‌های این برجستگی است.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار