مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت نصب هرگونه داربست تبلیغاتی در سطح شهر کرمانشاه از ابتدای تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مژگان کرمی فرد با اشاره به وجود داربست های تبلیغاتی بسیار در سطح شهر بویژه در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و ملی، گفت: این امر مشکلات بسیاری به وجود آورده و چهره خوبی هم برای منظر شهری ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر این داربست ها متعلق به هیات های مذهبی است، در جلسه ای با مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیات های مذهبی قرار بر این شد که نصب داربست ممنوع شده و به جای آن شهرداری پایه های ثابت تبلیغاتی را که جزو سازه‌های مجاز تبلیغاتی هستند در اختیار هیات ها قرار دهد.

کرمی فرد تصریح کرد: در همین راستا شهرداری 30 پایه ثابت تبلیغاتی را در اختیار شورای هیات های مذهبی قرار داده که با مدیریت آنها در اختیار هیات‌ها قرار گیرد.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه افزود: علاوه بر این 9 پایه ثابت دیگر درب هیات‌های شاخص که سازمان تبلیغات و شورای هیات های مذهبی معرفی کنند، جهت اطلاع رسانی نصب می شود.

کرمی فرد در ادامه از ممنوعیت نصب هرگونه داربست تبلیغاتی در سطح شهر از ابتدای تیرماه خبر داد و افزود: این ممنوعیت نصب داربست فقط مختص هیات های مذهبی نیست و ادارات و ارگان ها نیز حق استفاده از داربست را ندارند.

وی با اشاره به وجود 180 پایه ثابت تبلیغاتی در سطح شهر کرمانشاه گفت: این پایه ها در اختیار بخش خصوصی است که ادارات می توانند از آنها جهت انجام تبلیغات برنامه‌های خود استفاده کنند.

کرمی فرد در ادامه از پیگیری ممنوعیت نصب بنرهایی با مضامین "حلالم کنید" و "خداحافظ رفیق" خبر داد و افزود: آیین‌نامه ای در این خصوص آماده شده که به زودی جهت تصویب به شورای شهر ارسال می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار