کارشناس اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به استانداردسازی نیمی از وسایل شهربازی کرمانشاه، گفت: تمام وسایل این شهربازی تا کمتر از یک ماه دیگر استاندارد خواهد شد تا در فصل تابستان مردم بتوانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۶۱۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سید پیام شفیعی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تغییری در مدیریت شهربازی کرمانشاه ایجاد شده و دستگاه‌ها نیز کم و زیاد شده است، استانداردسازی وسایل بازی شهربازی کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: برای هفت وسیله شهربازی شامل سالتو، قطاربزرگسالان، ماشین برقی، فریزبی، قلعه بادی، یوروبانجی و مریگوراند پروانه استاندارد صادر شده است.

کارشناس اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه صدور پروانه استاندارد برای نیمی از وسایل انجام شده و برای مابقی وسایل نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: حدود هشت تا 10 وسیله بازی دیگر باقی مانده که پروانه استاندارد آنها نیز ظرف کمتر از یک ماه آینده صادر خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا قبل از شروع تابستان و فرا رسیدن فصل اوقات فراغت کودکان، کار استاندارد سازی وسایل انجام خواهد شد.

به گفته شفیعی، برای استاندارد سازی وسایل شهربازی سخت‌گیری‌های لازم اعمال می‌شود تا مشکلی برای سلامت و ایمنی مردم پیش نیاید.

کارشناس اداره کل استاندارد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در استانداردسازی وسایل شهربازی موارد مختلفی مانند ایمنی وسایل، تست جوش، تست استحکام و ... بررسی می‌شود.

شفیعی از نظارت بر استاندارد سایر وسایل بازی پارک‌ها و مراکز بازی سطح شهرها نیز در آستانه فصل تابستان خبر داد و عنوان کرد: اکثر وسایل بازی مورد استفاده در پارک‌ها استاندارد لازم را دارند و مردم می‌توانند با خیال راحت از آنها استفاده کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار