بانوی کاراته کای کرمانشاهی گفت: هرچند رقابت های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه یک تدارکاتی خوب بود، اما نرفتنم به این مسابقات ذره ای از انگیزه‌ام کم نکرده است.
کد خبر: ۶۱۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،پگاه زنگنه ، با اشاره به عدم حضورش در پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته در شهر وان کشور ترکیه اظهار کرد: در روزهای نخست ثبت نام در این لیگ، فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد که تنها کسانی که تا تاریخ 19 فروردین(8 آوریل) رنکینگ آنان زیر 100 است مجاز به حضور در این رقابت ها خواهند بود که من نیز رنکینگم زیر 100 بود و اسمم در لیست ورزشکاران مجاز به حضور در رقابت ها قرار گرفت.

وی افزود: فدراسیون جهانی کاراته مجددا طی دو مرحله تاریخ را تغییر داد که درمرحله دوم تاریخ 12 فروردین(4 آوریل) را اعلام کرد که در این زمان رنکینگ من 102 بود و تنها دو نفر تا حضور در رقابت های وان ترکیه فاصله داشتم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند حضورم در این رقابت می توانست به منزله یک تدارکاتی بسیار خوب برای رقابت های آسیایی باشد، اما نرفتنم باعث ناامیدی من نشده است.

زنگنه با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای شرکت در رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در 27 خرداد بکار خواهم گرفت، عنوان کرد: ذره ای از انگیزه و تمریناتم کم نشده و با تمام وجود و توان برای رقابت های انتخابی تیم ملی در وزن منهای 68 کیلوگرم تمرین خواهم کرد.

بانوی کاراته کای کرمانشاهی تاکیدکرد: بیشتر نگاه خود را به مسابقات آسیایی اردن در اواسط تیر، رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا در شهریور و مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا در آبان معطوف کرده ام.

وی افزود: یکی از دلایل بازگشتم پس از چند سال به دنیای قهرمانی، شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی و کسب مقام قهرمانی است.

زنگنه خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین تمرینات خود را برای حضور در رقابت های جاکارتا آغاز کرده ام و تاکنون دو دوره اردوی انتخابی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته‌ام.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار