رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه حدود هشت سال است مشکل حقوق بازرسین اتاق اصناف حل نشده، گفت: از ۳۰ بازرسی که داشتیم فقط ۹ نفر آن‌ها باقی ماندند.
کد خبر: ۶۱۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛رامین پهلوانی ، با اشاره به مشکل چند ساله حقوق بازرسین اتاق اصناف کرمانشاه، اظهار کرد: از حدود هشت سال قبل که اتاق اصنافکرمانشاه و بازرسی آن فعالیت خود را آغاز کرد تاکنون مشکل حقوق بازرسین وجود دارد و هیچ محلی برای پرداخت حقوق آن‌ها نداریم.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: در شرایطی برای تامین حقوق بازرسین مشکل داریم که نهایت دریافتی آن‌ها با حق بیمه و سایر موارد به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماههم نمی‌رسد. 

وی افزود: بر اساس قانون یک سوم جرائم حوزه بازار که توسط تعزیرات حکومتی اخذ و به خزانه می‌رود باید به حقوق بازرسین اتاق اصناف اختصاص یابد.

 به گفته این مسئول، مسئولیت پیگیری و حل این مشکل با وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اما تا کنون علی‌رغم پیگیری‌های متعددی که انجام دادیم فکری به حال این موضوع نشدهاست.

پهلوانی میزان طلب این چند سال اتاق اصناف کرمانشاه از محل جرائم را حدود هفت میلیارد ریال اعلام کرد که تاکنون ریالی از آن پرداخت نشده است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه از کاهش تعداد بازرسین اتاق اصناف کرمانشاه به دلیل این مشکل خبر داد و خاطرنشان کرد: ابتدا ۳۰ بازرس داشتیم که اکنون ۹ نفر آن‌ها باقی ماندهاند، ۱۵ نفر رفتند و تعدادی هم برای اینکه بیکار نشوند جذب اتاق اصناف شدند.

پهلوانی محل فعلی تامین حقوق این افراد را از اتاق اصناف کرمانشاه دانست و تاکید کرد: برخی از اتحادیه‌های صنفی نیز لطف کرده و همکاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای حقوق بازرسین اتاق اصناف از اتحادیه‌ها مبالغی دریافت می‌شد که تعدادی از اتحادیه‌های کشوری به دیوان عدالت اداری اعتراض کردند ودیگر از اتحادیه‌ها پولی دریافت نمی‌شود.

پهلوانی ۹ بازرس را جوابگوی بازار کرمانشاه به این بزرگی ندانست و عنوان کرد: اگر تلاش اتاق اصناف نباشد همین ۹ بازرس را نیز از دست خواهیم داد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار