سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت:تفاهم نامه ورود تاکسی برلیانس و آریو به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با شرکت سایپا منعقد و ثبت‌نام این خودرو‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۶۱۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 11 June 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:متقاضیان دریافت تاکسی برلیانس برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق دو سامانه "توسعه ناوگان تاکسیرانی" و " یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مزیت‌های این طرح نسبت به طرح‌های دیگر این است که سخت‌گیری‌ها در حوزه تضامین بانکی برطرف شده است و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط شش ماه به شش ماه می‌توانند خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند.

سلیمانی اظهار داشت:به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامی که راننده تقاضای استفاده دارد، نرخ سود متفاوت و میانگین آن حدود ۱۶ درصد است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه تصریح کرد:شرکت خودروساز برای متقاضیان دریافت کننده این خودرو‌ها ۲۵ میلیون تومان تسهیلات با باز پرداخت ۴۸ ماهه در نظر گرفته است و متقاضیان نوسازی خودرو می‌توانند برای دریافت و بهره مندی از یکی از وام‌های ۲۸ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد، ۲۵ میلیون تومان ۱۶ درصد، ۲۰ میلیون تومان ۱۶ درصد، ۱۵ میلیون تومان ۱۰ درصد و یا ۱۵ میلیون تومان بدون سود و با با باز پرداخت یک ساله ثبت نام بکنند. 

وی افزود:قیمت خودروی برلیانس حدود ۴۳ میلیون تومان است، وبرای افرادی که قصد دارند از تسهیلات تاکسیرانی استفاده کنند نرخ خودرو این قیمت است، ولی به افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی باشند مبلغ ۲۰ میلیون ریال تخفیف داده خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار