مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت:بیش از دو هزار و ۷۰۰ حساب قرض الحسنه جدید نزد این صندوق در ماه های فروردین و اردیبهشت افتتاح شده است.
کد خبر: ۶۱۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، سعید کیانی، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: ۵۱۷ میلیون تومان سپرده در این صندوق طی ماه های فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری جذب شده است.

وی با یادآوری اینکه جذب سپرده های خیران از اولویت های مهم صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است، بیان کرد: سپرده های مردم خیر و نیکوکار در قالب وام های قرض الحسنه و به منظور ایجاد اشتغال پایدار، تامین هزینه های ازدواج، تحصیل،درمان و رفع مشکلات معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

سعید کیانی ادامه داد: این صندوق در سال ۹۶ حدود شش هزار و پنج فقره وام حمایتی و اشتغال با اعتبار حدود ۲۶ میلیارد تومان به مددجویان کرمانشاهی پرداخت کرده است.

کیانی تاکید کرد: سقف وام های اشتغال ۳۰ میلیون تومان و وام های حمایتی پنج میلیون تومان است که با هدف کمک به ایجاد اشتغال و تامین هزینه های ازدواج، تحصیل، درمان و مسکن مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه خیران در هر زمانی که بخواهند می توانند سپرده های خود را از صندوق خارج و یا در قالب وام قرض الحسنه به اشخاص نیازمند موردنظر خود اختصاص دهند، بیان کرد: خیران نیک اندیش به منظور افتتاح حساب می توانند به شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی زیبا پارک مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار