رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: تاکنون کار آواربرداری ۲7 هزار و ۵۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده استان انجام شده است.
کد خبر: ۶۱۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 10 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،رضا خواجه‌ای ، در خصوص آخرین وضعیت روند بازسازی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، روند ساخت و ساز در شهرها وروستاها را مطلوب ارزیابی کرد.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: براساس مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی، سقف تسهیلات در مناطق زلزله‌زده در شهرها از 40 میلیون تومان به50 میلیون تومان و در روستاها از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش یافته است

وی با اشاره به پایان آواربرداری 27 هزار و 500 واحد آسیب‌دیده، بیان کرد: بنیاد مسکن عملیات آواربرداری و پی‌کنی واحدهای تخریبی را برعهده دارد و تا به امروز کار پی‌کنی 22هزار 500 واحد انجام شده است.

به گفته خواجه‌ای، کار آرماتوربندی 15 هزار و 800 واحد، بتن‌ریزی فونداسیون 14 هزار و 900 واحد، اجرای اسکلت برای 9 هزار و 800 واحد تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مناطق زلزله‌زده نزدیک به 6 هزار واحد اجرای سقف و دیوارچینی انجام شده است، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزهای انجام شده 7 هزار و 500 واحد در شهرسرپل‌ذهاب تا اواسط سال 98، احداث می‌شود.

به گفته رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه، قرار است کار بازسازی واحدهای روستایی تا پایان پاییز امسال به پایان برسد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار