معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیماران خاص نگران دارو‌های درمانی خود نباشند، گفت: بیماران خاص، می‌توانند دارو‌های مورد نیاز خود را ازبیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تهیه کنند.
کد خبر: ۶۱۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 10 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،قباد محمدی  با اشاره به فعالیت ۲۵۰ داروخانه در سطح استان، اظهار داشت: به ازای هر پنج هزار نفر یک مجوز داروخانه صادر می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تامین داروی مرکز درمانی و مردم استان، توسط ۴۴ شرکت پخش دارویی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جزو کمبود ۳۰ قلم دارو، کمبود خاصی در تامین دارو نداریم که پیگیر جبران این کمبود‌ها نیز هستیم.

محمدی به فعالیت ۱۹ داروخانه شبانه‌روزی در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این داروخانه‌ها ۲۴ ساعته موظف هستند به شهروندان خدمات ارائه دهند برخی از داروخانه‌هایشبانه‌روزی ساعت ۲۴ درب اصلی را می‌بندند، اما از طریق یک پنجره باز خدمات دارویی را به شهروندان ارائه می‌دهند.

به گفته این مسؤول، بازرسان به صورت ۴۲ ساعته بر فعالیت داروخانه‌ها نظارت دارند.

وی افزود: بیماران خاص نگران دارو‌های درمانی خود نباشند، اقلام مهم دارویی برای این بیماران تهیه شده است.

محمدی اضافه کرد: بیماران خاص شامل تالاسمی، هموفیلی، ام اس و خونی، می‌توانند دارو‌های مورد نیاز خود را از بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تهیه کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه در صدد است شرایطی را فراهم کند تا تعدادی از بیماران خاص بتوانند از کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) دارو وخدمات دریافت کنند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایات و کمبود‌های دارویی را با سامانه ۱۴۹۰ درمیان بگذارند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار