رئیس گروه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: به احتمال زیاد شاهد اعزام ۴۱ ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی جاکارتا خواهیم بود.
کد خبر: ۶۱۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 10 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا صیدی، با بیان اینکه به احتمال 90 درصد 41 ورزشکارکرمانشاهی به مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا اعزام می شوند، اظهار کرد: مجموعا در 14 رشته اعزام ورزشکار، مربی و داور به مسابقات جاکارتا را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بیشترین اعزام ورزشکاران کرمانشاهی مربوط به رشته های پارالمپیکی هیات معلولین و جانبازان است، ادامه داد: از هیات معلولین و جانبازان استان هشت ورزشکار به مسابقات جاکارتا اعزام خواهند شد.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در رشته های دوومیدانی سه نفر، پینگ پنگ یک نفر، انجمن های ورزشی پنج نفر، شنا سه نفر، بوکس یک نفر، قایقرانی چهار نفر، کاراته پنج نفر، کبدی چهار نفر، کشتی یک نفر، وزنه برداری یک نفر، والیبال دو نفر، هندبال دو نفر، جودو یک نفر و هیات معلولین و جانبازان هشت نفر به جاکارتا اعزام خواهند شد.

وی افزود: 10 نفر از ورزشکاران اعزامی از استان کرمانشاه به این مسابقات از بانوان ورزشکار خواهند بود.

صیدی تاکید کرد: در بخش داوری بابک مهاجری در رشته جودو و در بخش مربیگری علی مظاهری در رشته بوکس به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی گفت: بروز برخی از مسائل همچون آسیب دیدگی در حین تمرینات اردو ممکن است تعداد ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به جاکارتا را کاهش دهد.

صیدی در خصوص حمایت های مالی از این ورزشکاران نیز گفت: تاکنون طی یک مرحله از این ورزشکاران حمایت مالی داشته ایم و تا پیش از اعزام به مسابقات نیز مجددا از این ورزشکاران حمایت مالی خواهیم داشت.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار