شهردار کرمانشاه گفت: اعتبار دولتی برای خرید اتوبوس جهت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری مراکز استان‌ها وجود ندارد.
کد خبر: ۶۱۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 10 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،آرش رضایی با اشاره به مصاحبه برخی از اعضای شورا که عنوان کرده بودند شهرداری کرمانشاه اعتبار دولتیخرید اتوبوس را از دست داده است، گفت: اساسا اعتبار دولتی برای خرید اتوبوس در مراکز استان‌ها نداشته‌ایم که حال شهرداری کرمانشاه از آن محروم شده باشد.

وی افزود: جا دارد برخی دوستان شورا که این موضوع را مطرح کرده‌اند عنوان کنند که محل اعتباری که از آن صحبت می‌کنند دقیقا چه بوده که از دست رفته است.

رضایی تصریح کرد: همچنین دوستان شورا عنوان کنند سایر مراکز استان‌ها از محل این اعتباری که عنوان کرده‌اند چند دستگاه اتوبوس خریده‌اند که این میان شهرداری کرمانشاه از آنمحروم شده است.

شهردار کرمانشاه افزود: درخواست ما از دوستان شورا این است که به جای طرح این مسائل، به تصویب دو لایحه ۹۰ میلیارد تومانی که در شورا داریم بپردازند که به دلیل عدم حضوربرخی اعضای شورا چند جلسه‌ای است در صحن شورا مطرح نشده است.

رضایی تصویب این دو لایحه ۹۰ میلیارد تومانی را در وضعیت برنامه‌های آتی شهرداری کرمانشاه بسیار تعیین کننده دانست و افزود: نگرانی ما این است که اگر این فرصت از دست

برود همین دوستان شورا مجددا شهرداری را متهم به فرصت سوزی کنند و در خواست ما این است که هرچه سریعتر اعضای شورا برای تصویب این لایحه وقت بگذارند.

وی افزود: از این مبلغ، ۶۰ میلیارد تومان آن مربوط به تعیین تکلیف بدهی ما به بانک شهر است و ۳۰ میلیارد تومان آن مربوط به پروژه تله کابین است که در صورت تصویب آن می‌توانیم توافق‌نامه پروژه را امضا کنیم.

شهردار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: دوستان شورا بدانند طرح این موضوعات مبهم که فضای ناامیدی در جامعه ایجاد می‌کند در این شرایط به مصلحت نیست. همه ما باید فضا را آرامکنیم تا بتوان کار‌ها را پیش برد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار