رییس هیات اسکیت استان کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی پیست استاندارد اسکیت سرعت یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: با وعده ای که مسئولان داده اند، پیگیریم این پیست امسال راه اندازی شود.
کد خبر: ۶۱۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 10 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سامان شیرزادی ، نبود زیرساخت را مهمترین مشکل کنونی هیات اسکیت استان عنوان کرد و گفت: یکی از آیتم های مهم در بحث قهرمان پروری در هر رشته ای وجود زیرساخت مناسب است که متاسفانه اسکیت استان فاقد یک پیست استاندارد است.

وی افزود: برای احداث یا راه اندازی پیست استاندارد اسکیت سرعت در استان به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

رئیس هیات اسکیت کرمانشاه از قول مدیرکل ورزش و جوانان استان برای راه اندازی پیست استاندارد اسکیت سرعت در سالجاری خبر داد و تاکید کرد: درصورت تامین اعتبار و موافقت اداره کل ورزش و جوانان، پیست اسکیت سرعت استان را در مجموعه ورزشی 15 خرداد راه اندازی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود زیرساخت های ورزشکاران موفقی در این رشته ورزشی در استان داریم، بطوری که از ابتدای امسال چندین ورزشکار اعزامی به مسابقات برون مرزی داشته ایم.

شیرزادی گفت: همچنین فرزاد مرادی ورزشکار رشته اسکیت سرعت استان با راهیابی به مسابقات جهانی رولر اسکیت بزودی به کشور هلند -محل برگزاری مسابقات- اعزام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اولین دوره لیگ استانی اسکیت در کرمانشاه در اردیبهشت امسال، اظهار کرد: در نظر داریم دوره دوم لیگ استانی اسکیت را ابتدای تیر در شهرستان قصرشیرین برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: همچنین پنجم مرداد به مناسبت روز ملی کرمانشاه میزبان مسابقات کشوری ماراتن اسکیت در استان خواهیم بودیم.

رئیس هیات اسکیت استان کرمانشاه اظهار کرد: این مسابقات به مسافت 42 کیلومتر در بلوار تاق بستان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری چهار دوره کلاس های کشوری مربیگری و داوری درجه دو و سه به منظور به روزرسانی آموزش های مربیان و داوران استان را از دیگر برنامه های هیات اسکیت کرمانشاه عنوان کرد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار