مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:بهترین پشتیبانی از قهرمانان اعزامی استان کرمانشاه به بازیهای آسیایی جاکارتا باید انجام شود
کد خبر: ۶۱۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 10 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به اهمیت این بازیها اظهار کرد:باید تلاش کنیم در حد توان خود در ابعاد مختلف از مالی گرفته تا روحی و روانی از قهرمانان حمایت کنیم.

ارسلان حسینی همچنین ایجاد انگیزه لازم در قهرمانان برای حضور موفق در این رقابتها را بسیار مهم خواند و گفت:علیرغم تامین نشدن منابع مالی کافی ،سعی خواهیم کرد در حد توان این مهم را به انجام برسانیم.

وی دیدار و سرکشی و حضور در کنار قهرمانان در حین تمرینات اردویی را خواستار شد گفت:تلاش می‌کنیم مراسم بدرقه ای در شان این قهرمانان در قبل از اعزام به بازیهای جاکارتا برگزار نماییم.

حسینی در ادامه تعیین حقوق ماهیانه اردو نشینان استان کرمانشاه در بازیهای آسیایی جاکارتا را از برنامه های این ستاد ذکر‌ کرد و گفت:این قهرمانان تا روزی که در اردوی آماده سازی حضور داشته باشند از این مزایا بهره مند خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توجه به تامین نیازهای ورزشکاران در حوزه پزشکی ورزشی در کنار مسایل روحی و‌روانی را از دیگر تمهیدات این ستاد استانی ذکر‌ کرد.

حسینی تامین سایر نیازهای قهرمان از جمله البسه و لوازم ورزشی مورد نیاز را دیگر برنامه اجرایی برای این ستاد ذکر کرد.

جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل نیز در این نشست پیگیری امورات قهرمانان و وضعیت آنها در مسابقات انتخابی را خواستار شد و از هیاتهای مربوطه خواست در این زمینه مراقبت لازم را بعمل آورند.

وی تقویت بنیه روانی ورزشکاران را بسیار مهم خواند و افزود:قطعا چنانچه این مراقبت ها به درستی انجام شود بهترین نتیجه تاریخ ورزش استان در بازیهایی آسیایی و پارآسیایی رقم خواهد خورد.

معاون ورزش اداره کل با اشاره به اعزام قهرمانان از ۲۷ مرداد به جاکارتا ،اضافه کرد:اداره کل ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از قهرمانان با همکاری هیاتهای ورزشی بعمل خواهد آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار