مهدی رشید پور در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آب و فاضلاب شهر کرمانشاه گفت: اجرای عملیات خطوط انتقال شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب انشعابات در برخی محلات سطح مناطق سه گانه این شهر انجام می شود.
کد خبر: ۶۱۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 10 June 2018

مهدی رشیدپور در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:باتوجه به اینکه بافت قدیمی و فرسوده شهر عمدتاً از بافت‌های ریزدانه با معابر کم عرض تشکیل شده است و دارای خطوط قدیمی و شبکه فاضلاب سنتی می‌باشد انجام این طرح امری ضروری است.

وی خاطر نشان کرد:در برخی از نقاط انسداد کامل خطوط قدیمی فاضلاب به دلیل ریزش پشته و برگشت فاضلاب به داخل بیشتر منازل را داریم که اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب انشعاب برای این نقاط رادر اولویت برنامه‌های اصلاح و بازسازی و یا اجرای شبکه فاضلاب شهر کرمانشاه داریم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر کرمانشاه اظهار داشت:کوچه شهید صنیعی واقع در محله فیض آباد، خیابان سیروس (بن بست شهید ابوالحسن یوسفی) را از جمله نقاطی است که بیشترین گزارش گرفتگی و بازگشت فاضلاب دارد.

 

رشید پور تصریح کرد: طول مسیر فاضلاب کوچه شهید صنیعی محله فیض آباد را ۱۷۰ متر در معبری به عرض ۲ متر اعلام کرد که حدوداً ۴۰ خانوار را تحتپوشش قرار می‌دهد ومسیر فاضلاب بن بست شهید یوسفی در خیابان سیروس را نیز ۳۰ متر با پوشش ۱۰ خانوار  قرار دارد.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات‌های مذکور به سختی و تحت شرایطی بسیار سخت انجام شد و به دلیل امکان ریزش دیوار برخی منازل تحت پوشش پروژه، اقدامات ترمیمی جهتجلوگیری از تخریب و نشت احتمالی انجام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار