رئیس اداره بهزیستی شهرستان ثلاث باباجانی آخرین وضعیت درمانی حادثه‌دیدگان انفجار یک توپ جنگی روستای مرزی شیخ صله را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۱۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 09 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس ، براساس اسناد موثق، عراق در جریان جنگ هشت ساله حدود ۱۶ میلیون مین در حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از زمین‌های کشورمان در استان‌های مرزی به عنوان قاتل خاموش کاشت و این مین‌ها از آن روز تاکنون جان بسیاری از انسان‌های بیگناه را گرفته است که چهاردهم خرداد‌ماه امسال نیز در ادامه این انفجارها، یک گلوله توپ جنگی در روستای مرزی شیخ‌صله در اثر دستکاری توسط خواهر و برادری منفجر می‌شود و باری دیگر حادثه‌ای تلخ رقم می‌زند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ثلاث باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص بررسی وضعیت خانواده 2 معلوله ساکن روستای شیخ صالح شهرستان ثلاث باباجانی که بر اثر انفجار بمب به‌جا مانده از دوران دفاع مقدس دچار حادثه شدند، گفت: مادر این خانواده سرپرست خانوار و زیر پوشش کمیته امداد امام‌(ره) و دارای 2 فرزند معلول است.

حسین محمودی افزود: در این حادثه که در محل زندگی آنان به وقوع پیوست، پسر خانواده بر اثر شدت انفجار حاصل از بمب و ریزش پنجره‌ها جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: بهاره فلاح از مددجویان معلول جسمی حرکتی است که در این حادثه از ناحیه چشم آسیب‌دیده و احتمال تخلیه چشم وی از سوی پزشکان وجود دارد.

رئیس اداره بهزیستی ثلاث باباجانی افزود: زهرا فلاح دیگر مددجوی بهزیستی است که از بیماری ام.اس رنج می‌برد و در این حادثه دچار آسیب سطحی شده و به صورت سرپایی نیز مداوا شده است.

وی از حمایت بهزیستی در تأمین هزینه‌های درمانی بهاره فلاح مددجوی این نهاد حمایتی که از ناحیه چشم آسیب دیده است، خبر داد.

گفتنی است، شهرستان ثلاث باباجانی با ۳۸ هزار نفر جمعیت در ۸۸ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار