رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه توسعه کلاس‌های الکترونیک را از برنامه‌های مهم این دانشگاه در سال ۹۷ عنوان کرد و گفت: هم اکنون بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از کلاس‌های تئوریدانشگاه را به این شکل برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 09 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهمن سعیدی پور ، با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با وجود ۵۰۰ مرکز در ۳۱ استان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین شعار‌های دانشگاه پیام نور" آموزش برای همه، همه جا و همه وقت" است که در این راستا دانشگاه پیام نور کرمانشاه نیز آن را به عنوان شعار برنامه بلند مدت پیش رویفعالیت‌های خود قرار داده است.

وی ارتقاء کیفیت آموزش را از مهمترین اهداف این دانشگاه عنوان کرد و گفت: می‌خواهیم برگزاری امتحانات، کتاب ها، اساتید و نوع آموزش و تعامل این دانشگاه باکیفیت باشد.رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه بااشاره به اجرای سیستم یادگیری الکترونیک در دانشگاه پیام نور، افزود: در این سیستم برخی از کلاس‌های دانشگاه پیام نور به شکل الکترونیک برگزارخواهد شد.

وی تاکیدکرد: متاسفانه عموما درباره این نوع از آموزش‌ها اصطلاح "آموزش مجازی" را بکار می‌برند، درحالیکه در دانشگاه پیام نور چیزی به نام آموزش مجازی نداریم. آموزشمجازی در مقابل آموزش حقیقی قرار می‌گیرد، اما ما آموزش حقیقی به سبک الکترونیک داریم.

سعیدی پور خاطرنشان کرد: در این نوع از آموزش، استاد از طریق اینترنت و رایانه کلاس را اداره می‌کند و دانشجویان نیز با حضور آنلاین در این کلاس با استاد ارتباط گرفته وپرسش و پاسخ دارند.

وی با تاکید براینکه توسعه آموزش‌های الکترونیک را در مراکز پیام نور سراسر استان در سال ۹۷ در دستور کار قرار داده ایم، گفت: درحال حاضر در ۱۴ مرکز پیام نور سطحشهرستان‌های استان کلاس‌های یادگیری الکترونیک را با تجهیز و فراهم کردن زیرساخت‌ها راه اندازی کرده ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰ تا ۳۰ درصد از کلاس‌های تئوری این دانشگاه بصورت یادگیری الکترونیک برگزار می‌شود که البته برگزاری کلاس‌ها بهاین شیوه بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار