مسلم الماسی در گفتگو با تابناک:
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع ازاراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان پاوه رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۶۱۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 07 June 2018

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:حفاظت و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست یک وظیفه همگانی است.

وی خاطر نشان کرد:شهرستان پاوه با توجه به منابع طبیعی وپوشش مرتعی که دارا میباشد، یکی ازقطب‌های گردشگری استان کرمانشاه بوده و ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد، ولیکن متاسفانه روزانه شاهد دست درازی و تخریب آن به انحاء و اشکالمختلف هستیم.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه اظهار داشت:آنچه که واضح است این است که صرف برخورد و اقدام قضایی برای سامان بخشی به این مقوله کافی نیست و تا زمانی که موضوع فرهنگ سازی و ایجاد روحیهحراست از منابع طبیعی در شهروندان ایجاد نگردد، ما روز به روز شاهد تعرض هرچه بیشتر به این نعمات خدادادی و فرصت‌های بالقوه شهرستان هستیم.

الماسی تاکید کرد:به کلیه کسانی که اقدام به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی می نمایند و یا محیط زیست را تخریب می کنند، هشدار داده میشود در صورتی که در راستای تخریب و تصرف منابع ملی اقدام شود به شدیدترین شکل ممکن با آن‌ها برخورد خواهد شد و کلیه ادوات مورد استفاده (بیل‌هایمکانیکی و ماشین آلات) که به وسیله آن اقدام شود، بعنوان وسیله ارتکاب جرم به نفع دولت ضبظ خواهدشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار