نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جهانی بودن چهره امام خمینی(ره) تاکید کرد: باید جهانیان را با شخصیت امام خمینی(ره) آشنا کرد.
کد خبر: ۶۱۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 04 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،آیت‌الله امان‌الله نریمانی به مناسبت سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به ماندگار بودن امام خمینی(ره) گفت: شخصیت‌هایی نظیر امام خمینی(ره) برای همیشه در تاریخ زنده خواهند ماند.

نریمانی برگزاری مراسم بزرگداشت برای چهره‌هایی مثل امام خمینی(ره) را بزرگداشت ارزش ها برشمرد و افزود: بزرگداشت یاد وخاطره چنین افرادی می تواند نقش مهمی در زنده نگهداشتن ارزش ها در جامعه داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نسل جوان و جهانیان که سالهای حیات امام خمینی(ره) را درک نکرده اند شناخت درستی هم از شخصیت ایشان ندارند و این مهم ضرورت معرفی ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) را نشان می دهد که به نظر می رسد مناسبت‌هایی مثل رحلت ایشان فرصت خوبی برای پرداختن به این مهم است.

نریمانی اظهار کرد: گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گرامیداشت فردی است که در طول حیات مبارکش همواره دنیای غرب و کفر و الحاد را به چالش می‌کشید و تا وقتی
زنده بودند دشمنان هر روز منتظر حرکتی بزرگ و غیرمنتظره از سوی ایشان بودند.

وی در ادامه اشاره ای هم به عوامل رسیدن انقلاب امام خمینی(ره) به چهل سالگی داشت و افزود: ریشه های رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی را می توان در وهله اول در اسلام و بعد تشیع و ولایت فقیه جست و جو کرد و تا زمانی که این اصول در جامعه تبیین شود انقلاب اسلامی محکم و پابرجا خواهد ماند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امام خمینی(ره) بارها در طول حیات مبارکشان به اهمیت ولایت فقیه در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید داشته و عنوان کرده بودند که تا زمانی که بر این اصول باشیم شیطنت‌های دشمنان بی‌تاثیر خواهد بود، کما اینکه در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شیطنت‌های گاه و بیگاه دشمنان از دشمنان آگاه گرفته تا دوستان ناآگاه بی تاثیر بوده و نتوانسته خدشه ای به انقلاب وارد کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه اصل ولایت فقیه پایه ریزی شده و تا زمانی که بر این اصول باشد تدوام خواهد داشت تاکید کرد: اگر همه فارغ از اظهار نظرهای فردی پشت سر رهبری باشیم هیچ قدرتی یارای ضربه زدن به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

نریمانی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور در شرایط کنونی اظهار کرد: اگر مسئولین به آموزه‌های امام خمینی(ره) در حل مشکلات کشور رجوع کنند تمامی مشکلات رفع خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار