مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه اختلال عمده‎ای در شبکه اینترنت استان وجود ندارد، گفت: علت اصلی کندی اینترنت به استفاده از فیلترشکن‌‎ها برمی‌گردد.
کد خبر: ۶۱۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 26 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مسیب قبادیان ، با اشاره به اختلالات اخیر شبکه اینترنت کشور و استان گفت: حدود یک هفته است تماس‌هایی در خصوص اختلال و کندی سرعت اینترنت داریم و این مشکل برای مشترکان اینترنت همه اپراتورها وجود دارد.

وی افزود: با بروز این اختلالات، اپراتورها به سرعت نسبت به رفع آن اقدام کردند که طبق اعلام مسئولین سازمان تنظیم مقررات 80 درصد این اختلالات روز پنجشنبه هفته گذشته رفع شده و طی دو سه روز آینده نیز مابقی مشکلات رفع می‌شود.

قبادیان به استفاده برخی مشترکان از فیلترشکن ها اشاره کرد و افزود: بخش عمده ای از این اختلال و کندی سرعت اینترنت به استفاده از همین فیلتر شکن‌ها برمی‌گردد.

وی افزود: وقتی از فیلترشکن استفاده می‌شود ارتباط به سرور خارج از کشور منتقل شده و این رفت و برگشت به داخل کشور قطعا کندی و اختلال به همراه دارد.

قبادیان تاکید کرد: در حال حاضراختلال عمده‌ای در اینترنت کشور و استان وجود ندارد و تنها مشکلات جزیی بود که 80 درصد آن رفع شده و مابقی هم در روزهای آینده مرتفع می‌شود.

وی افزود: با رفع این مشکلات نیز بخش عمده کندی و اختلال همچنان که به استفاده از فیلترشکن ها مربوط می‌شود، پابرجاست.

مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه اعلام کرد: در حال حاضر 47 هزار نفر در استان مشترک اینترنت ثابت مخابرات بوده و 60 هزار نفر نیز مشترک اینترنت ثابت سایر اپراتورها هستند و در مجموع حدود 110 هزار نفر مشترک اینترنت ADSL در استان داریم.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار