سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با صعود به لیگ یک فوتسال در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۱۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 26 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیداحسان احسانی ، با اشاره به شش سال حضور تیم شاهین کرمانشاه در لیگ دسته دو فوتسال، اظهار کرد: خوشبختانه این تیم پس از این شش سال تلاش موفق شد به عنوان اولین تیم فوتسال کرمانشاه به لیگ یک صعود کند.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان و کادر این تیم بومی استان هستند، تاکید کرد: با ورود این تیم به لیگ یک فوتسال باید به تقویت بازیکنان و کادر فنی بپردازیم.

سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه باتاکید براینکه این تیم تاکنون با هزینه شخصی و بدون کمک بخش دولتی و خصوصی در لیگ دسته دو حضور داشته، تصریح کرد: از آنجایی که در لیگ دسته یک کار سختی پیش رو داریم و هزینه های ورود به این لیگ نیز متفاوت خواهد بود، به حمایت مسئولان استانی نیاز داریم.

وی افزود: می طلبد مسئولین استانی حامی فکری و معنوی این تیم باشند و آن را پشتیبانی کنند.

احسانی با بیان اینکه تیم فوتبال شاهین از نظر ساختاری و نرم افزاری به امکاناتی نیاز دارد، عنوان کرد: تاکنون هزینه های بسیاری را متحمل شده ایم تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای کرمانشاه در فوتسال ایران باشیم.

وی عنوان کرد: اکنون در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفته ایم و هدف گذاری و برنامه ریزی ما نیز حضور در لیگ برتر است، لذا تمام سعی ما برنامه ریزی درست برای حضور در این لیگ خواهد بود.

سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه بازیکنان این تیم از نظر فیزیکی و توانایی دارای شرایط بسیار مطلوبی هستند، در لیگ یک در مصاف با تیم های بزرگ‌تر بازیهای خوبی ارائه خواهند داد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار