جانشين شوراي فرهنگي استانداري از دستگاه هاي اجرايي استان خواست كه به اقامه اول نماز در ادارات توجه ويژه داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 25 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ حسين جعفريان در سومين جلسه شوراي فرهنگي استانداري كه با دستور كار بررسي عملكرد و جمعبندي نظرات شوراي فرهنگي در زمينه دستور العمل اجرايي شوراي اقامه نماز تشكيل گرديد، ضمن تبريك گراميداشت سالروز آزادسازي خومشهر و همچنين آرزوي قبولي طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارك رمضان گفت: دستگاه هاي اجرايي بايد به اقامه اول نماز توجه ويژه داشته باشند و تلاش نمايند كه اقامه نماز در اول وقت و با حضور حداكثري كاركنان دستگاه هاي اجرايي برگزار گردد.

وي تصريح كرد: اميدواريم با مساعي و همت اعضاي شوراي فرهنگي بتوانيم گام هاي موثري در پيشبرد اهداف اين شورا برداريم و جوانان استان از نتايج فرهنگي و دستاوردهاي آن بهره مند شوند.

جعفريان بيان داشت: با عنايت به اهميت فريضه نماز و نقش مهم اساسي و موثر مساجد و مصلاها در حفظ ارزش ها و ارتقاء وضعيت فرهنگي و اجتماعي و به منظور حمايت هاي آنها ضروري است ترتيبي اتخاذ تا تمهيدات لازم در سطح شهرستان ها و بخش ها انديشيده شود.

در ادامه جلسه هر يك از اعضا به اظهار نظرات و پيشنهادات خود در در خصوص بندهاي هفده گانه دستور العمل اجرايي اقامه نماز پرداختند و در پايان مقرر گرديد جشن تكليف فرزندان كاركنان دستگاه هاي اجرايي در زمان خاصي در سال جديد برگزار شود.

همچنين در خصوص نحوه كمك هاي اين شورا به سمن ها تصميماتي اتخاذ گرديد كه سمن هاي فعال در حوزه اشاعه اقامه نماز مورد حمايت قرار گيرند.

همچنين مقرر شد كه نظارت بر وضعيت نمازخانه هاي بين راهي صورت گيرد و مراسم تجليل و تقدير از مروجان و فعالان اقامه نماز در اقشار مختلف با هماهنگي ستاد اقامه نماز استان برگزار شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار