رئیس ستاد معین استان مرکزی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: عملیات تعمیر ۸۰۰ واحد آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده غرب کشور تحت پوشش ستاد معین استان مرکزی به اتمامرسیده است.
کد خبر: ۶۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 24 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،علی عسگری  اظهار داشت: بازسازی بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده در ۴۰ روستای منطقه سرپل‌ذهاب از جمله روستا‌های کوییکدر استان کرمانشاه به استان مرکزی واگذار شده که بیشترین خسارات و تلفات جانی را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه برای ۳۱۵۳ واحد پرونده احداثی تشکیل شده است عنوان کرد: از این تعداد ۲۸۲۳ واحد به بانک معرفی و ۲۵۴۹ واحد قرارداد منعقد شده است.

عسگری با اشاره به اینکه ۸۰۰ واحد تعمیری تحت پوشش ستاد معین استان مرکزی است گفت: تاکنون ۶۰۰ واحد انعقاد قرارداد شده است و کار تعمیرات ۴۴۰ واحد نیز به اتمام رسیدهاست.

وی با بیان اینکه از همان روز‌های نخست با ۱۱۰ دستگاه و ۵۳۰۰ روزدستگاه کار آواربرداری آغاز شد افزود: تاکنون ۲۷۳۷ واحد آواربرداری انجام شده که آماده شروع عملیاتساخت هستند.

عسگری با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۳۲ واحد پی‌کنی انجام شده است بیان کرد: ۱۶۳۹ واحد آرماتوربندی فونداسیون، ۱۵۷۹ واحد اجرای فونداسیون، ۱۲۱۶ واحد نصب اسکلت، ۶۹۹واحد سقف و ۴۶۴ واحد دیوارچینی انجام شده است.

رئیس ستاد معین استان مرکزی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰۰ واحد متقاضیان به صورت مالک مجری یا شخصی‌ساز هستند گفت: براساس برنامه زمانبندی تا پایانشهریور ماه کار بازسازی روستایی به اتمام برسد، اما ۸۰۰ واحد مالک مجری باید تلاش بیشتری داشته باشند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار