معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از عرضه سیزدهمین مرحله سبد کالا برای بیش از ۱۰۰ هزار خانواده آسیب‌پذیر استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 24 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام امین‌الله سلیمانی ، اظهار کرد: عرضه سیزدهمین مرحله سبد کالای حمایتی دولت و اولین مرحله آن در سال جاری از ۲۹اردیبهشت آغاز شده و محدودیت زمانی هم برای دریافت کالا‌ها وجود ندارد.

وی مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و اقشار آسیب پذیر را گروه‌هایی دانست که سبد حمایتی کالا به آن‌ها تعلق می‌گیرد و افزود: بر اساس آمار‌ها نزدیک به ۱۱۰ هزار خانوار در کرمانشاهمشمول دریافت سبد حمایتی کالا هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این سبد به صورت بن خرید کالا بر روی کارت سرپرست‌های خانوار شارژ می‌شودکه رقم آن برای خانوار‌های یک نفره ۳۵۰ هزار ریال، خانوار‌های دو نفره ۷۰۰ هزار ریال، سه نفره ۸۵۰ هزار ریال، چهار نفره یک میلیون ریال، پنج نفره یک میلیون و ۱۵۰ هزارریال و خانوار‌های شش نفره به بالا یک میلیون و سیصد هزار ریال است.

سلیمانی با بیان اینکه خانوار‌ها هیچ محدودیتی برای خرید انواع کالا‌ها با این بن خرید ندارند، تاکید کرد: تمام فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر که دستگاه pos آن‌ها قابلیت و مجوز لازم راداشته باشد می‌توانند فروش سبد کالا برای خانوار‌ها را داشته باشند.

وی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این آمادگی را دارد برای فروشگاه‌های مناطق محروم مجوز لازم را برای توزیع سبد کالا بدهد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار